Käännös tehty koneellisesti käyttäen Google Translatea

3.4.2023 Tiedotteet

silhuetti piirroskuva Lopesta, Riihimäestä ja Hausjärvestä

Miksi?

Visit Finlandin olemassaolon tarkoituksena on auttaa suomalaisia matkailualan yrittäjiä löytämään ulkomaalaisia matkailijoita. Visit Finlandin kampanjoihin pääsee mukaan vain ja ainoastaan DataHubista*. Koska sijaitsemme niin lähellä Helsinkiä, meidän alueellamme on mahdollisuus houkutella kansainvälisiä matkailijoita pääkaupunkiseudulta. Yksittäisiä tuotteita voidaan nostaa sekä Helsingin alueen että Järvi-Suomen alueen kampanjoihin esille. DataHub voi siis lisätä yrityksen myyntiä!

Milloin?

DataHub työpaja järjestetään torstaina 20.4. 9.30–11.30 Riihimäen Messujen/Visit Riihimäen toimistolla, Majakan 4. krs, Kauppakuja 5 A, Riihimäki. Kouluttajana toimii DataHub expertti, Annamaria Ansu Laine Linnan kehityksestä. Tässä työpajassa autetaan sinua kädestä pitäen!

Kenelle työpaja on suunnattu?

Lopen, Riihimäen ja Hausjärven matkailutoimijoille. Sinulla saa olla jo tuotteita DataHubissa tai voi olla, että kuulet kyseisen termin ensimmäistä kertaa. Työpajan sisältö muokataan mukanaolijoiden mukaan.

Mitä tämä kustantaa?

Sekä koulutus että DataHub ovat veloituksettomia. Saat siis markkinointimahdollisuuden ilmaiseksi ja siihen vielä laadukkaan koulutuksen kaupan päälle.

Miten pääsen mukaan?

Ilmoittaudu koulutukseen mahdollisimman pian täältä. Jos haluat kysyä jotain siihen liittyvää, ota Pauliinaan yhteyttä: pauliina.lindgren@riihimaenmessut.fi tai 050 516 4004.

Mikä on DataHub*?

DataHub on avoin tietokanta, johon matkailutoimija voi itse syöttää, veloituksetta, tuotteensa. Visit Finland tekee erilaisia ja muuttuvia kampanjoita vuosittain ulkomaalaisia matkailijoita silmällä pitäen. Matkailutoimija syöttää itse tuotetietonsa DataHubiin, josta valitaan kampanjan teemaan sopivat tuotteet. DataHub on veloitukseton, helppokäyttöinen ja antaa loistavan mahdollisuuden ihan kaikille saada kasvua Suomen rajojen ulkopuolelta.

DataHubin kautta tuoteet näkyvät useilla eri sivustoilla. Tuotteet, jotka ovat englanniksi, näkyvät Visit Finlandin sivuilla sekä Finland travel prossa, Visit Häme –sivustolla, Localty’s-sivustolla ja Ravlling-sivustolla. Jos et halua itse kääntää tuotetietoja englanniksi, ei hätää. DataHubiin kannattaa lisätä tuotteet myös suomeksi ja käännöspalvelu on todella edullinen.

Tässä ei voi kuin voittaa!

Avoin tietokanta

Yrittäjä vastaa omista tiedoista

Tietoa hakee

Visit Finland, Visit Häme, Visit Riihimäki